Najbolj priljubljeni slovenski mediji v 2018: Nedeljski dnevnik, Radio 1, Pop TV in 24ur.com

Najbolj priljubljeni mediji v Sloveniji so tednik Nedeljski dnevnik, radijska postaja Radio 1, televizija Pop TV in spletna stran 24ur.com, kažeta raziskavi Raziskava branosti in bralcev ter Merjenje obiskanosti spletnih strani.

foto:Profimedia

Pri tiskanih na vrhu Nedeljski dnevnik in Slovenske novice

Po rezultatih Raziskave branosti in bralcev (RBB) – izvaja jo družba Valicon, zajema pa tiskane izdaje izdajateljev Delo, Dnevnik, Večer Skupina, Finance, Mladinska knjiga Založba, Avto medija, Gorenjski glas in Mladina – za marec 2018 ima največji doseg Nedeljski dnevnik, in sicer je marca lani posamezen izid dosegel 309.000 bralcev oz. 19,5 odstotka populacije med 15 in 75 let.

Sledile so priloge Ona, Delo in dom, Vikend (vse Delo in Slovenske novice) in Moj dom (Dnevnik in Nedeljski dnevnik) z dosegom med 227.200 in 196.500 bralcev. Na 6. mestu je bil dnevnik Slovenske novice s 186.700 bralci oz. 19,5 odstotka populacije med 15 in 75 let.

Med ostalimi dnevniki, vključenimi v raziskavo, je bilo najbolj brano Delo (153.900 bralcev), sledila sta Dnevnik in Večer (po 107.900 bralcev) ter finančni časnik Finance (80.900 bralcev).

Raziskava ne vključuje tiskanih medijev iz skupine Media24, med katerimi so dnevnika Svet24 in EkipaSN ter tednik Reporter.

Podatkov o nakladi tiskani mediji, ki sodelujejo v raziskavi RBB, ne razkrivajo. Po podatkih iz letnega poročila družbe Dnevnik za leto 2017, ki se sklicujejo na raziskavo Slovenske oglaševalske zbornice Revidirane prodane naklade, so imele v tistem letu Slovenske novice prodano naklado 54.130 izvodov (oz. sedem odstotkov manj kot leta 2016), Delo 27.252 izvodov (šest odstotkov manj), Dnevnik 21.384 izvodov (tri odstotke manj), Večer 20.151 (pet odstotkov manj) in Finance 6115 izvodov (osem odstotkov manj).

Radio 1 številka ena, Val 202 dve

Med radijskimi postajami je bil po raziskavi RBB marca lani na vrhu Radio 1. To postajo je vsaj občasno poslušalo 776.400 ljudi oz. 48,9 odstotka populacije med 15 in 75 let.

Na drugem mestu je bil Val 202, drugi program Radia Slovenija (758.100 vsaj občasnih poslušalcev), sledili so Radio Aktual (666.000), Radio Center (570.000), City (360.800), Rock radio (299.200), Antena (288.200), Prvi program Radia Slovenija (230.900), Veseljak (199.300) in Radio Si – Slovenia International (140.600).

Radio 1 je bil številka ena tudi po kriteriju, da je bil za poslušalce prva izvira (kar pomeni, da to postajo poslušajo najpogosteje), in sicer je bil to pri 291.900 poslušalcih.

Sledili so Radio Aktual (222.800), Val 202 (202.000), Radio Center (95.700), City (87.800), Rock radio (65.100), Prvi program Radia Slovenija (36.200), Antena (33.500), Veseljak (30.500) in Ognjišče (25.600).

Pop TV precej pred ostalimi

Najbolj priljubljen televizijski program je Pop TV. Raziskava RBB mu je marca lani namerila 1,087 milijona vsaj občasnih gledalcev oz. 68,5 odstotka populacije med 15 in 75 let.

Po tem kriteriju so sledili Kanal A (862.500), Planet TV (696.300), TV Slovenija 1 (632.700), TV Slovenija 2 (482.200), National Geographic (400.800), KINO (373.900), Discovery (330.400), Fox Crime (265.200) in Animal Planet (242.800).

Pop TV je bil tudi največkrat prva izbira, in sicer ga je najpogosteje gledalo 510.800 gledalcev. Sledili so TV Slovenija 1 (183.400), Planet TV (102.300), Kanal A (78.600), TV Slovenija (57.500), Fox Crime (54.000), Discovery (53.400), Sportklub 1-6 (37.700), Fox (36.900) in National Geographic (35.600).

Na spletu najbolj priljubljeni 24ur.com, Siol.net in Rtvslo.si

Najbolj obiskana spletna stran v Sloveniji je 24ur.com, kaže raziskava Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS), ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice. Februarja letos je to spletno stran vsaj enkrat obiskalo 701.958 različnih oseb iz slovenskih IP-številk oz. 53,3 odstotka vseh slovenskih spletnih uporabnikov v februarju.

Medijske spletne strani so zasedale prvih šest mest, in sicer so Pop TV sledile strani Siol.net (595.914), Rtvslo.si (592.070), Slovenskenovice.si (546.583), Žurnal24.si (519.153) in Svet24.si (436.441).

Stran Delo.si je bila na 9. mestu (386.948), pred njo sta bila Med.over.net (416.735) in Bolha.com (415.489) ter za njo na 10. mestu Najdi.si (331.171), sledila pa sta Dnevnik.si (269.591) na 11. in Vecer.com (267.225) na 12. mestu.

Povezane teme

mediji, Slovenija
Aktualno

Zamaskiran in s plastično pištolo skušal oropati kiosk

Zamaskirani neznanec je v petek okoli 18. ure v Mariboru pristopil do kioska in v zaposleno, ki je takrat ravno zaključevala službo, nameril pištolo in zahteval denar. Zaposlena je pištolo prepoznala kot plastično in denarja ni izročila. Neznanec je zahtevo še enkrat ponovil, nato pa odšel neznano kam, so danes sporočili iz policije.

Rubrika Mnenja

Mnenja

Slovenci živimo dlje in zaslužimo več kot pred 28-imi leti

Ob obletnici osamosvojitve Slovenije so v statističnem uradu pripravili primerjavo nekaterih kazalnikov. Ti med drugim kažejo, da danes Slovenci v povprečju živimo dlje kot pred 28 leti, za kilogram kruha pa delamo skoraj tretjino manj časa. Cene so namreč rasle počasneje kot plače, enako pa tudi pokojnine.

Mnenja

Svoboda govora ne opravičuje sovražnega govora

Na sovražni govor, ki ga je zaradi razvoja družbenih omrežij vse več, moramo biti nenehno pozorni, sporne vsebine pa prijavljati, so strokovnjaki opozorili na današnjem posvetu o sovražnem govoru. Pregonu sovražnega govora se ne smemo izogibati z opravičilom, češ da gre za svobodo govora, so dodali.

Mnenja

Ste prejeli e-mail od NLB? Banka opozarja na poskuse prevare!

Na spletu se je po navedbah NLB pojavil poskus zlorabe s pošiljanjem lažnih elektronskih sporočil, katerih pošiljateljica naj bi bila NLB. Namen lažnega sporočila je s pomočjo spletnega obrazca od posameznikov pridobiti osebne podatke. Strankam oz. prejemnikom takšnega e-sporočila v banki svetujejo, da ga nemudoma pobrišejo.

Mnenja

VLADA: Slovenija ne bo gradila elektrarn na Muri!

Vlada je na današnji seji sklenila, da se postopek priprave državnega prostorskega načrta za območje hidroelektrarne Hrastje-Mota na Muri ustavi. Nobeno od predloženih gradiv namreč ni izkazalo okoljske sprejemljivosti načrtovanih rešitev, je vlada zapisala na spletnem družbenem omrežju Twitter.